
Nissan Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu, Türkiye’de ’Asi Şehirli’ olarak konumlandırdıkları Qashqai’de, klasik sedan, hatchback, MPV otomobil kullananlardan küçük 4X4 ve SUV araç arayanlara kadar geniş bir müşteri kitlesini hedeflediklerini belirterek, şöyle konuştu: "Bu söylediğimiz pazarın büyüklüğü yaklaşık olarak 170 bin adet potansiyel müşteriye karşılık geliyor. Qashqai’nin özgün tasarımı ve güven hissini pekiştiren yüksek sürüş pozisyonu ile müşterilerin kalbini kazanacağına inanıyoruz. Hedef müşterilerimizi evli ve çocuklu, yeniliğe açık, kendisine şehir içinde ve dışında kaçamaklar yaratıp hayattan keyif almasını bilen grup olarak tanımlıyoruz. ’Crossover’ ve ’yüksek sürüş pozisyonu’nun Qashqai için anahtar sözcükler olacağını geçen yıl söylemiştik; şimdi gama ilave edilen 2.0 dizel ile ekonomiyle performansın bileşimini de ekliyoruz."
Kaynak:Hürriyet
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder